Selamat Datang...

Blog U&R...
Blog nie lebih kepada kehidupan U&R dan pesekitaran kitorang.. Hope this blog dpt menghiburkan peminat2 blog yer.. x seberapa pun.. masih dalam pembelajaran. Tq.



Wednesday, November 3, 2010

Kerja Gilo!!....Hahaha...

Disebabkan oleh R x dapat jumpa duriannye seperti post yg terdahulu, Hari ni kami bertolak ke Shah Alam. Tindakan ini dibuat setelah mencari durian di jhr x de. U cube contact kwn2, than U dapat feedback baik dr kawan yg mengatakan durian ade dijual di SS2, Petaling Jaya. Tetapi kedai tersebut diorg x pasti sme ade bukak or x.. Setelah berbincang dgn R dan kawan kump die, diorg setuju untuk gerak Shah Alam pagi td. Tepat pukul 10.30, U&R terus gerak ke Shah Alam dengan ditemani oleh kwn kump R, Ann. Kami sampai di Shah Alam dalam pukul 1.30pm dan singgah di rumah U untuk lunch.. Ibu U dah masak siap2.. After mkn tu ibu nk bergambar ngn R, R dh malu2 dah.. cian die.. hihi..


~R nmpk takut npe nie?? hih.. ~



~ My Mum, R, Ann n' My Sis ~


After bergmbar kami terus bergerak ke SS2, mengikut google map akhirnya kami sampai ke SS2 dan teserempak dengan kedai tersebut. Tetapi malangnye kedai tersebut tutup, nasib baik ade lori jual durian juga berada disitu. Mau x mau, R beli gak la coz R nk wat video untuk ditunjukkan pada lecturer nanti.


~ Dapat gak duriannya.. hihi ~

Durian yg br dibeli tu akn dibuat demo untuk Projek Diploma R.. R buat mesin pengupas durian..
Meh U tunjuk video Projek R (thanks R coz bg share this video)... :-



Lepas tgk Ann dan R gembira, kami terus pergi sunway piramid.. Ann nk jalan2 alang2 dah smpi KL katakan.. hihi.. Gmbr x dpt nk upload coz sume dlm hp R... U x amik gmbr pakai hp U td.. Kitorg just jln2, x g mne2 pun.. Kul 5.30pm nk blk, tetiba U dpt call yg adik bongsu U melalak kat umah coz xdpt jumpa U.. Coz time U dtg td die tgh skolah. So R suruh balik tgk adik tu, balik r lepak jap ngn adik bongsu U, Muhammad. Kesian gile tgk die. Lepas tu dlm pukul 6.30pm kami gerak terus balik ke Parit Raja, Johor.

So, thank to Allah SWT coz permudahkan segalanya. Amin.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.: Tentangku :.

My photo
Dilahirkan di Hospital Universiti Kuala Lumpur, Petaling Jaya, Selangor Darul Ehsan. Mendapat pendidikan awal di Sek. Kebangsaan Bandar Baru Sungai Buloh. Kemudian pada tahun 1997 berpindah ke Shah Alam dan menyambung pendidikan awal di Sek. Keb. Seksyen 6(2) kini dikenali sebagai SK Bandar Anggerik, Seksyen 6, Shah Alam. Kemudian menyambung di peringkat menengah di Sek Men Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Seksyen 2, Shah Alam sehingga tingkatan 3. Kemudian beliau mendaftar sebagai pelajar di Sek Men Teknik Shah Alam di tingkatan 4 pada tahun 2003 sebagai pelajar teknik iaitu pelajar yang mengambil jurusan Kejuruteraan Mekanikal dan beliau menamatkan persekolahan di tingkatan 5 pada tahun 2004. Pada Julai 2005 beliau mendaftar di Politeknik Shah Alam sebagai pelajar dan mengambil jurusan yang sama iaitu Sijil Kejuruteraan Mekanikal selama 2 tahun. Selepas menamatkan pelajaran di peringkat sijil pada tahun 2007 dengan mendapat CGPA 3.16, beliau melanjutkan pelajaran di peringakat Diploma Kejuruteraan Mekanikal pada tahun 2008 selama 2 tahun dan masih lagi di Universiti Tun Hussein Onn Malaysia buat masa ini.